Jaka jest wielkość rzeczywista wyświetlanych wzorów?
Wszystkie wzory prezentowane są jako raport 150 cm x 100 cm. Dodatkowo po lewej stronie grafiki umieszczono przygotowaną komputerowo wizualizację wzoru na modelce.
W jakiej technologii wykonywane są nadruki?
W naszych realizacjach wykorzystujemy technologię druku sublimacyjnego, zwanego też transferowym.
Wykorzystujemy przy tym specjalny wodny tusz oraz papier, na który najpierw nanoszony jest wybrany wzór.
Następnie w wysokiej temperaturze wzór przenoszony jest z zadrukowanego papieru na wybrany materiał.
W procesie druku sublimacyjnego nie są potrzebne dodatkowe etapy takie jak pranie czy
przeparowywanie. Oznacza to nie tylko możliwość wydrukowania nawet małej ilości materiału, ale również
znacząco mniejsze zużycie wody i energii w trakcie całego procesu.
Czy wydrukowany wzór będzie wyglądał tak samo, jak w wizualizacji na ekranie?
Wygląd wzorów na materiałach będzie się nieznacznie różnił w zależności od parametrów materiału. W
przypadku
dobrze skalibrowanych monitorów / wyświetlaczy różnice w odwzorowaniu między wzorem na ekranie, a
wydrukowanym na materiale będą bardzo niewielkie. Oczywiście im cieńszy materiał, tym wzór będzie zdawał
się
bardziej prześwitujący. Tak samo porównując dwa wydruki wykonane na materiale matowym oraz połyskującym
wizualnie będzie się wydawało, że na połyskującym kolory są żywsze. Zachęcamy do zamówienia wzornika,
który
pozwoli na zapoznanie się z dostępnymi w naszej ofercie materiałami oraz nadrukiem na tych materiałach.
W przypadku wyboru wydruku na materiale o kolorze innym, niż biały (np. beżowy), kolory będą nieznacznie przesunięte w stosunku do oryginalnego wzoru.
Jaka jest trwałość druku?
Zgodnie z kartą techniczną wykorzystywane przez nas tusze mają następującą charakterystykę (wynik /
maksymalna ocena):
- Odprność na światło (Wedlug EN ISO 105B02) 6 / 8
- Odprność na pranie (Wedlug EN ISO 105C10) 4-5 / 5
- Odprność na potliwość (Wedlug EN ISO 105E04) 4-5 / 5
Nasze druki można z powodzeniem wykorzystywać przy tworzeniu rozwiązań wymagających wysokiej
wytrzymałości,
jak np. odzież sportowa.
Czy materiał można prać?
Oczywiście - maksymalna temperatura prania to 40°C, chociaż zalecamy wykorzystanie 30°C i
programu
do tkanin delikatnych. Jeżeli w pralce nie ma takiego programu, należy po ustawieniu temperatury
zmniejszyć
obroty wirowania do maksymalnie 600. Pranie w parametrach wyższych niż w/w również nie powinno uszkodzić
druku, natomiast może wpłynąć na jego trwałość w dłuższym okresie czasu. Nie należy w praniu używać
wybielaczy.
Czy mogę zapłacić za pobraniem / przy odbiorze?
Oferujemy taką możliwość w przypadku zamówień o wartości brutto do 246
zł.
Zamówienia o większej wartości muszą zostać opłacone przed wykonaniem zlecenia.
Czy mogę zwrócić zadrukowany materiał jeżeli zmienię zdanie?
Ponieważ nadruki wykonywane są na indywidualne zamówienie niestety nie ma możliwości ich zwrotu.
Oczywiście
w przypadku stwierdzenia np. błędów w wydruku czy problemów z materiałem możliwe jest reklamowanie
produktu na zasadach przewidziancyh prawnie.
Szczegółowe informacje dotyczące zarówno zwrotów, jak i reklamacji znajdują się w
regulaminie.
Czy mogę wydrukować również swój własny wzór / użyć swojego materiału?
Z chęcią wydrukujemy dowolny wzór spoza naszej standardowej oferty, również na powierzonym materiale.
Aby zrealizować takie zamówienie
skontaktuj się z nami. Możesz również
przesłać od razu swój wzór korzystając z jednego z serwisów:
- Firefox Send - możliwość przesłania plików o objętości 1
GB / 2.5 GB po rejestracji
- WeTransfer - możliwość przesłania plików o objętości 2 GB
§ 1 Postanowienia wstępne
- Operatorem Serwisu oraz administratorem danych jest Pracownia Plisowania Grzegorz Meller, NIP:
7261691662, ul. Kasztanowa 26a, 91-487 Łódź
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców
korzystających
z Serwisu i określa zasady korzystania z Serwisu a w szczególności zasady i tryb zlecania
wykonania
usługi na rzecz Klienta
§ 2 Definicje
- Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Usługodawcę umowę w ramach Serwisu, której przedmiot
nie
jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Usługodawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Pracownia Plisowania
Grzegorz Meller, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
(CEIDG)
prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki,
NIP 7261691662.
- Klient - każdy podmiot korzystający z serwisu lub zlecający wykonanie usług za pomocą serwisu
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną,
której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność
gospodarczą, która korzysta z Serwisu.
- Serwis - serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę
- Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży wybranej ilości Materiału wraz ze zleceniem wykonania usługi
druku
Wzoru zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach
Serwisu), bez jednoczesnej fizycznej obecności
stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na
odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin - niniejszy regulamin Serwis.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia.
- Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie
Zamówienia,
w szczególności poprzez dodanie Wzorów do Koszyka oraz określenie warunków realizacji
zamówienia, w
tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta , a także
istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Wzór – dostępna w serwisie grafika dostępna do druku.
- Materiał – wybrany przez Klienta materiał, na którym wydrukowany zostanie dany Wzór.
- Produkt – Materiał z naniesionym metodą druku sublimacyjnego Wzorem, zrealizowany zgodnie z
indywidualnym zamówieniem Klienta.
§ 3 Kontakt z Serwisem
- Adres Usługodawcy: ul. Pojezierska 97, 91-341 Łódź
- Adres e-mail Usługodawcy: kontakt@plisowanie.com.pl
- Numer telefonu Usługodawcy: 426513091
- Numer rachunku bankowego Usługodawcy: PL75 1160 2202 0000 0000 1549 5495 (PLN), PL10 1160 2202 0000 0000 3456 6089 (EUR)
- Klient może porozumiewać się z Usługodawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w
niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie z Usługodawcą w godzinach 7-18 w dniach
poniedziałek-piątek
z wyłączeniem dni wolnych.
§ 4 Wymagania techniczne
- Do korzystania z Serwisu, w tym przeglądania asortymentu Serwisu oraz składania zamówień,
niezbędne
są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową obsługującą
JavaScript w wersji min. 1.8.5 oraz z włączoną obsługą ciasteczek (cookies),
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)
- aktywny numer telefonu umożliwiający kontakt z klientem
§ 5 Informacje ogólne
- Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za
zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym
działaniem
osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu internetowego
z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Serwisu nie wymaga podawania danych osobowych lub adresowych. Składanie
zamówień przez Klienta na wykonanie usługi druku Wzoru na wybranym Materiale możliwe jest przez
podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych
umożliwiających realizację Zamówienia.
- Ceny podane w Serwisie są podane w polskich złotych (w przypadku polskiej wersji serwisu) i w EUR (w przypadku angielskiej wersji serwisu) i zgodnie z oznaczeniem są cenami netto oraz
brutto (z podatkiem VAT). W przypadku braku adnotacji dotyczącej rodzaju ceny podana cena jest
ceną
brutto.
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za wybraną ilość
Materiału
oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient
jest
informowany na stronach Serwisu w trakcie
składania Zamówienia.
§ 6 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- Wybrać Wzór będący przedmiotem Zamówienia klikając na przycisk „Zamów”, a następnie wybrać
Materiał,
na jakim wzór ma być wydrukowany. Należy na tym etapie również podać wielkość zamawianego
obszaru
podając ilość metrów bieżących materiału. Dodanie
wzoru na wybranym materiale zatwierdzić należy przyciskiem „Dodaj do zamówienia”
- Przejść do koszyka korzystając z przycisku w oknie pojawiającym się po dodaniu wzoru do koszyka
lub
klikając w przycisk z ikoną koszyka w prawej górnej części strony. W widoku koszyka możliwe jest
usunięcie wzoru z zamówienia lub zmiana ilości
zamawianych metrów dla danego elementu.
- Wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który
ma
nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane
do
faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
- Kliknąć przycisk “Wyślij zamówienie”
- Na konto e-mail podane w formularzu zamówienia przyjdzie mail z podsumowaniem. Otrzymany
automatycznie e-mail nie jest potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji, a jedynie
automatycznie wysyłaną informacją potwierdzającą prawidłowe przekazanie
informacji o zamówieniu do Usługodawcy. Możliwość nadrukowania danego Wzoru na danym Materiale
zależy m.in. od dostępności danego materiału w wybranej przez Klienta ilości.
- W kolejnej wiadomości wysłane zostanie potwierdzenie przyjęcia realizacji zamówienia. Cena oraz
inne
elementy Zamówienia są wiążące dla klienta od momentu przesłania przez Usługodawcę wiadomości
potwierdzającej.
- Klient może anulować zamówienie po jego złożeniu, jednak nie później niż do momentu wysłania
przez
Usługodawcę maila potwierdzającego przyjęcie realizacji zamówienia.
- Niewysłanie przez usługodawcę wiadomości potwierdzającej przyjęcie realizacji zamówienia w
terminie
5 dni roboczych równoznaczny jest z anulowaniem tego zamówienia z powodu braku możliwości jego
realizacji przez Usługodawcę.
- W przypadku zamówienia anulowanego, a opłaconego przez Klienta, zwrot przedpłaty nastapi na
konto
Klienta w terminie 14 dni od daty anulowania zamówienia.
- Składanie zamówień za pośrednictwem Serwisu możliwe jest przez 7 dni w tygodniu, 24h na dobę.
§ 7 Realizacja zamówienia
- Proces realizacji wykonania zamówienia rozpoczyna się w momencie wysłania przez Usługodawcę
wiadomości potwierdzającej przyjęcie realizacji, zgodnie z §6 Pkt 6
- W przypadku wyboru przez Klienta:
- Płatności za pobraniem / płatności przy odbiorze (dostępne do kwoty brutto zamówienia
246 zł) - zawarcie Umowy Sprzedaży wybranej ilości
materiału
z naniesieniem na ten Materiał wybranego Wzoru (Produktu) następuje w momencie wysłania
przez Usługodawcę wiadomości potwierdzającej, zgodnie z §6 Pkt 6.
Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. W przypadku
nieodebrania przesyłki pobraniowej / braku odbioru osobistego w ciągu 3 dni od daty
gotowości odbioru produktu do odbioru i nieudanej próbie kontaktu z klientem zamówienie
zostanie anulowane.
- Odbioru osobistego z przedpłatą / wysyłki firmą kurierską z przedpłatą / własnej wysyłki z przedpłatą - zawarcie Umowy
Sprzedaży wybranej ilości Materiału z naniesieniem na ten Materiał wybranego Wzoru
(Produktu) zostaje zawarta w momencie wysłania przez Usługodawcę wiadomości
potwierdzającej,
zgodnie z §6 Pkt 6. Warunkiem realizacji umowy jest wpłacenie przez Klienta przedpłaty w
wysokości 100% wartości zamówienia za pośrednictwem przelewu tradycyjnego lub poprzez
serwis
pośredniczący w płatnościach, zgodnie z informacją widoczną w Serwisie podczas składania
zamówienia. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni
kalendarzowych
od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.
- Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 14 dni roboczych od momentu wysłania przez
Usługodawcę
wiadomości potwierdzającej zamówienie. Planowany termin gotowości Produktu przesłany zostanie w
wiadomości potwierdzającej przyjęcie realizacji zlecenia.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne
lub
kartą płatniczą - od dnia zakończenia realizacji zamówienia (zgodnie z informacją o
czasie
realizacji zamówienia)
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zakończenia
realizacji zamówienia (zgodnie z informacją o czasie realizacji zamówienia)
- W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru
przez
Klienta w terminie wskazanym w wiadomości potwierdzającej. O gotowości Produktu do odbioru
Klient
zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę
poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres
poczty
elektronicznej Klienta.
- W przypadku wystąpienia czynników uniemożliwiających realizację zamówienia w tym terminie
Usługodawca skontaktuje się z Klientem w celu przedstawienia możliwego terminu realizacji oraz
możliwością anulowania zamówienia w przypadku braku akceptacji
nowego terminu.
- Prezentowane na stronie grafiki przedstawiają wzory w postaci graficznej przed ich naniesieniem na materiał. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby dokonać jak najlepszego odwzorowania wybranej grafiki na wybranym materiale. Wzór po wydrukowaniu na materiale może nieznacznie różnić się od prezentowanej grafiki w wyniku jego umieszczenia na materiale o strukturze, przeźroczystości lub kolorze. Z uwagi na różnice w kalibracji urządzeń służących do wyświetlania serwisu kolorystyka wzoru może odbiegać od grafiki wyświetlanej na urządzeniu końcowym klienta.
- Dostawa Produktu odbywa się na ternie krajów UE.
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty
dostawy
Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na
stronach Serwisu internetowego trakcie składania
Zamówienia, jak również zawarte w wiadomościach: podsumowaniu zamówienia oraz potwierdzeniu
przyjęcia do realizacji.
- Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny, jak również wydanie przesyłki kurierowi zamówionemu przez Klienta jest bezpłatne.
§ 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Wzoru na wybranym
Materiale:
- Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa
- Odbiór osobisty - dostępny pod adresem: ul. Pojezierska 97, 91-341 Łódź
- Zamówienie własnego transportu - odbiór przesyłki pod adresem: ul. Pojezierska 97, 91-341 Łódź
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym
- Płatność za pobraniem
- Płatności elektroniczne
- Płatność przelewem na konto Usługodawcy
- Opcje płatności za pobraniem oraz płatności gotówką przy odbiorze osobistym dostępne są jedynie
dla
zamówień w zł o wartości brutto zamówienia 246 zł zł. W przypadku
przekroczenia tej wartości stosowna informacja wyświetlana jest na etapie składania zamówienia. Obecnie nie jest możliwe zamówienie u kuriera, z którego usług korzysta Usługodawca, usługi płatności za pobraniem w €, płatności za pobraniem w przypadku dostawy do krajów innych, niż Polska. Nie jest możliwe również przyjęcie przez Usługodawcę gotówki w walucie innej, niż PLN w przypadku odbioru osobistego.
- W przypadku złożenia przez klienta kilku oddzielnych zamówień na kwotę przekraczającą brutto
246 zł i wyborem płatności za pobraniem / płatności gotówką przy
odbiorze Usługodawca zastrzega możliwość zmiany sposobu płatności na przelew / płatności
elektroniczne dla zamówień pkrzekraczających kwotę.
- W przypadku płatności za pobraniem oraz płatności gotówką przy odbiorze osobistym Usługodawca
zastrzega możliwośc zmiany metody płatności na przedpłatę w przypadku stwierdzenia złożenia
przez
Klienta wcześniejszych zamówień, które nie zostały odebrane.
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się
za
stronach Serwisu.
§ 9 Prawo odstąpienia od umowy
- Produkty oferowane przez Usługodawcę składają się z elementu prefabrykowanego (Materiał), który
jest
przycinany do żądanej przez Klienta długości, a następnie nanoszony jest na niego wybrany przez
Klienta Wzór metodą druku sublimacyjnego.
Tak wykonany produkt spełnia przesłanki wskazane w Ustawie o prawach konsumenta Art 38 Pkt 3 -
„Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie
przysługuje
konsumentowi w odniesieniu do umów:(..) 3. której
przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji
konsumenta
lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;”. W związku z tym konsumentowi nie
przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej
z Usługodawcą za wyjątkiem anulowania zamówienia w terminie określonym w §6 Pkt 7.
§ 10 Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są Produkty wykonane na zamówienie Klienta zgodnie z określoną przez
niego
specyfikacją.
- Usługodawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w
oparciu
o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie
adresy
Usługodwacy
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej
wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Usługodawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Jeżeli Usługodawca stwierdzi zaistnienie potrzeby bezpośredniej analizy zgłaszanych wad Klient
zobowiązany jest udostępnić Usługodawcy Produkt, w którym wada jest zgłaszana, poprzez
dostarczenie
go osobiście lub przesłanie wybranym środkiem transportu.
W tych przypadkach termin rozpatrzenia reklamacji wydłuża się o czas potrzebny Klientowi do
dostarczenia Produktu do Usługodawcy.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3
niniejszego
Regulaminu.
- W przypadku dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej i stwierdzenia uszkodzenia paczki Klient
powinien w obecności kuriera dokonać oględzin zawartości. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia
towaru Klient ma obowiązek sporządzić wraz z Kurierem odpowiedni protokół w celu ubiegania się o
odszkodowanie za poniesione straty.
§ 11 Informacje dotyczące wzorów dostępnych w serwisie
- Oferowane w serwisie Wzory w większości stworzone są w oparciu o elementy lub pełne projekty
pochodzące z serwisów oferujących tzw. zdjęcia stockowe.
- Korzystanie z elementów i projektów odbywa się na bazie tzw. Licencji Standardowej, której treść
oraz ograniczenia dostępne są na stronach odpowiednich banków zdjęć:
- W przypadku, gdy planowane wykorzystanie materiału wykracza poza zasady określone w licencji
standardowej możliwe jest skorzystanie z licencji rozszerzonej poprzez przekazanie stosownej
informacji w uwagach do zamówienia.
- W przypadku korzystania z licencji rozszerzonej do kwoty zamówienia zostanie doliczona opłata
zgodnie z aktualnym cennikiem banku zdjęć, z którego pochodzą pliki wykorzystane we Wzorze.
Realizacja zamówienia będzie możliwa po akceptacji przez Klienta dodatkowego kosztu oraz jego
uiszczeniu. W przypadku braku akceptacji przedstawionych kosztów zamówienie może zostać
anulowane przez Klienta. Anulowanie zamówienia skutkować będzie zwrotem wpłaconej na poczet
realizacji tego zamówienia kwoty.
§ 12 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Serwisu internetowego jest
Usługodawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Serwisu internetowego
zbierane
są w celu realizacji Umowy Sprzedaży
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Serwisu internetowego mogą być:
- W przypadku Klienta, który korzysta w Serwisie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką
pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta
wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki
na zlecenie Administratora.
- W przypadku Klienta, który korzysta w Serwisie internetowym ze sposobu płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe
Klienta,
wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności Serwisie
internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych
osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże
umowy.
§ 13 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Serwis internetowy zawierane są w języku polskim i angielskim.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest:
zmiany
przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na
realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
O każdej zmianie Usługodawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące
przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o
ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń.
W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 1 Informacje ogólne
- Operatorem Serwisu plisowanie.com.pl oraz administratorem danych jest Pracownia Plisowania
Grzegorz
Meller, NIP: 7261691662, ul. Kasztanowa 26a, 91-487 Łódź
- Realizujemy funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący
sposób:
- Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka") oraz local storage.
- Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego
- Zbieramy również oraz przetwarzamy Państwa dane do celów:
- zawarcia i wykonania umów w obrębie świadczonych przez nas usług, jak również odpowiedzi
na
zapytania dotyczące tych usług (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 b) RODO,
- realizacji przesyłek za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich
- obsługi płatności za zlecone usługi
- do wysyłania informacji handlowych dotyczących nowych usług/ wzorów (tzw. newsletter) -
tylko w przypadku osób, które wyraziły zgodę na ich otrzymywanie poprzez odpowiedni
formularz
- wymaganych przepisami prawa, a więc np. przechowywanych przez nas faktur dokumentujących
sprzedaż. (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 f) RODO
§ 2 Udostępnienie danych
- Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym w związku z realizacją:
- płatności za zamówione usługi / korekty tych płatności - dane przekazywane do systemu
bankowego lub/oraz do operatora płatności - właściciela serwisu przelewy24.pl firmy PayPro SA
- wysyłki towaru po wykonaniu usługi / rezygnacji z usługi - dane przekazywane do firmy
kurierskiej DPD Polska
- obsługi księgowej naszej firmy - dane przetwarzane przez księgowość
- informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem
żądań
w
zakresie wynikającym z żądania.
§ 3 Zmiana / usunięcie danych
- Mogą Państwo zgłosić wniosek dotyczący:
- sprostowania danych
- usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie
- ograniczenia przetwarzania danych
- dostępu do danych
- przeniesienia danych
- wycofania zgody na przetwarzanie danych
- W przypadku chęci skorzystania z tego prawa prosimy o kontakt pod adresem e-mail:
kontakt@druknatkaninach.pl
lub telefonicznie pod numerem 426513091
- Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, mogą być
ograniczone
przepisami. To, z którego uprawnienia mogą Państwo skorzystać, zależeć będzie np. od podstawy
prawnej
wykorzystywania przez nas Państwa danych oraz od celu ich przetwarzania. Np. jeżeli prawo wymaga
od
nas
przechowywania dokumentów zawierających Państwa dane przez okres 5 lat, to nie będzie możliwe
ich
usunięcie
przed upływem tego terminu.
§ 4 Informacja o plikach cookies / local storage
- Serwis korzysta z plików cookies i local storage.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) i dane local storage stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe,
które
przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze
stron
internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą,
czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz
uzyskującym
do nich dostęp jest operator Serwisu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu
korzystają
ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- zapamiętywania wprowadzonych danych (jeżeli użytkownik nie zrezygnuje z tej opcji),
zawartości koszyka oraz ustawień belki informującej o ciasteczkach;
- W ramach Serwisu stosowane są cookies określane jako „stałe” (persistent cookies). „Stałe” pliki
cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach
plików
cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
§ 5 Logi serwera
- Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej.
Dane te
są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak
najbardziej
sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
- Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku
gdy
przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o nazwie używanej przeglądarki oraz jej wersji,
- Informacje o adresie IP,
- Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony,
- Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
§ 6 Zarządzanie plikami cookies
- Jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę? W celu zarządzania ustawieniami cookies
wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami: